Några frågor? Vi lyssnar på alla!

Vi försöker hjälpa våra kunder så bra och så snabbt som möjligt! Genom denna sida försöker vi svara på de flesta frågor direkt, men kontakta gärna vårt fantastiska kundserviceteam! De lyssnar på alla dina frågor, problem och naturligtvis komplimanger!

Vanliga frågor

Beställningar som görs före kl. 20.00 skickas samma dag, på vardagar. Om leveransen mot förmodan skulle bli försenad kommer du naturligtvis att meddelas! Klicka här för mer information om din beställning.

Om en produkt i din beställning har en längre leveranstid kommer du att se detta tydligt i webbshoppen och bli meddelad. Som standard skickar vi endast din beställning komplett. Vill du ha en delleverans? Inga problem, fråga oss bara via ett svar eller via kontaktalternativen nedan!

När vi har skickat din beställning får du en leveransbekräftelse via e-post som innehåller din faktura och en Track & Trace-länk för att spåra din beställning. Dessa hittar du också på ditt konto i webbshoppen. 

Om du inte var hemma kommer DHL att försöka igen hos en granne eller vid ett senare tillfälle. Håll ett öga på Track & Trace för mer information!

Detta är naturligtvis alltid möjligt! Registrera din retur här så att vi är medvetna om alla dina krav för din retur. Ange ditt postnummer och ordernummer och följ stegen. Här hittar du mer information om vår enkla returprocess.

Är din fråga inte listad här? Kolla in våra andra kundtjänstsidor om Returer & Garanti, Betalning & Fakturering och Beställning & Frakt.

Kelly

Eller kontakta oss direkt!

Fick du inte svar på din fråga ovan och vill kontakta vår kundtjänst direkt? Skicka ett e-postmeddelande till oss!

Valentina klantenservice

Kontaktformulär

Skicka ett meddelande till oss via formuläret nedan. Är din fråga brådskande? Vänligen ange detta i ämnesraden! Vi kommer då att börja arbeta direkt för dig! Har du en fråga om en befintlig beställning? Glöm inte att ange ditt ordernummer.