Några frågor? Vi är lyhörda!
Vi försöker hjälpa våra kunder så bra och snabbt som möjligt! Genom den här sidan försöker vi besvara de flesta frågor redan direkt, men kontakta gärna vår galna kundtjänst! De är ett lyssnande öra för alla dina frågor, problem och naturligtvis komplimanger!
Ofta ställda frågor
Är en produkt slut i lager?
Om en produkt i din beställning har en längre leveranstid kommer du att se detta tydligt i webbutiken och få ett meddelande om detta. Som standard skickar vi bara din beställning komplett. Vill du ha en delleverans? Inga problem, fråga oss bara via ett svar eller via kontaktalternativen nedan!
När får jag min Track & Trace och faktura?
När vi har skickat din beställning får du en leveransbekräftelse via e-post med din faktura och en länk för att spåra din beställning. Dessa finns också på ditt konto i webbutiken.
Hur ska jag returnera min beställning?
Detta är naturligtvis alltid möjligt! Registrera din retur här så att vi känner till alla dina krav för din retur. Ange ditt postnummer och beställningsnummer och följ stegen. För mer information om vår enkla returprocess, klicka här.
Kontaktformulär
Du kan också skicka ett meddelande till oss med hjälp av formuläret nedan. Är din fråga brådskande? Ange detta i ämnesraden! Vi kommer då att arbeta direkt för dig! Har du en fråga om en befintlig beställning? Glöm då inte att ange ditt ordernummer.
Öronpropp.se
En del av CoolSafety.nl
info@coolsafety.nl
www.coolsafety.nl
Telefon: +31 (0) 33 303 0888
E-post: info@oronpropp.se
KVK: 73390178
BTW: NL8595.06.290.B01
ING IBAN: NL46 RABO 0316 2878 06
ING BIC/Swift code: RABONL2U