På den här sidan hittar du alla frågor om beställning, fraktkostnader, leveranstider eller spårning av ditt paket. Har du en fråga som inte finns med bland de vanliga frågorna? Hör av dig till oss!
Vanliga frågor
Min beställning har inte levererats ännu, vad kan jag göra?
Vi gör vårt bästa för att leverera de flesta varor till dig inom 2-4 arbetsdagar efter att du har beställt och betalat. Beställ före 19:00 och vi skickar din beställning omedelbart. Om varan fortfarande inte har levererats efter detta, vänligen kontakta oss. Observera att en utredning bör inledas inom 14 dagar (efter att track & trace-koden visar att paketet har levererats).
När kommer jag att få min Track & Trace-kod?
Track & Trace-koden skickas via e-post samma dag som din beställning lämnar lagret!
Hur kan jag ändra eller avbryta min beställning?
Vill du ändra eller avbryta din beställning? Ring då vårt telefonnummer så snart som möjligt: 033 3030 888.
Hur vet jag om alla produkter finns i lager?
Vid beställning anger vi om produkterna finns i lager. Det kan hända att en produkt inte finns i lager efter beställning. Vi kommer då att skicka ett e-postmeddelande till dig med en uppdatering om förväntad leveranstid..
Vad är leveranstiden för min beställning?
Vi gör vårt yttersta för att leverera de flesta artiklar till dig inom 2 till 4 arbetsdagar efter beställningen. Beställ före 19:00 och vi skickar din beställning omedelbart. Leveranstiden kan ibland variera beroende på vilken typ av vara det gäller. Vi kan också drabbas av oväntat stora beställningar, vilket kan leda till att en produkt blir restnoterad och försenar leveransen. Om detta inträffar kommer vi att skicka ett e-postmeddelande till dig med en uppdatering om den förväntade leveranstiden. Du kan också alltid ringa oss på vårt nummer 033 3030 888.
Kan jag få min beställning skickad till en annan adress?
Detta är möjligt i de flesta fall, men vi kan inte garantera leverans till denna adress (eftersom detta beror på postföretaget POSTNL). För detta är det bäst att kontakta oss via telefonnummer 033 3030 888.
Vad händer om jag inte är hemma vid leveranstillfället?
Om leveransföraren inte hittar dig hemma lämnar han ett meddelande till dig om vilka åtgärder han har vidtagit (det kan vara ett nytt leveransförsök, leverans till ett serviceställe eller leverans till grannarna). Om paketet returneras till oss kommer vi att kontakta dig för att diskutera nästa steg.
Kan jag få min beställning skickad till en postbox eller ett utlämningsställe?
Paket kan inte skickas till en postbox eller ett utlämningsställe. Vi erbjuder möjligheten att skicka din beställning till en annan adress än faktureringsadressen. Du kan ange detta när du anger dina adressuppgifter.
Vad är er policy för skadade paket?
Om beställningen är skadad rekommenderar vi att du omedelbart tar ett foto av skadan. Med detta foto kan du kontakta oss, så hittar vi tillsammans en lämplig lösning.
Kan jag hämta min beställning?
Din beställning kan endast levereras till en adress; det är inte möjligt att hämta din beställning från oss.
Se även frågor om
Eller kontakta oss direkt!
Fick du inte svar på din fråga ovan och vill kontakta vår kundtjänst direkt? Skicka ett e-postmeddelande till oss!
Fyll i kontaktformuläret nedan så får du svar från oss så snart som möjligt.
Kontaktformulär
Skicka ett meddelande till oss via formuläret nedan. Är din fråga brådskande? Vänligen ange detta i ämnesraden! Vi kommer då att börja arbeta direkt för dig! Har du en fråga om en befintlig beställning? Glöm inte att ange ditt ordernummer.