På den här sidan hittar du alla frågor om de olika betalningsmetoderna, fakturering och återbetalningar. Har du en fråga som inte finns med bland de vanliga frågorna? Låt oss veta!

Vanliga frågor

När beställningen har skickats från vårt lager skickar vi fakturan till dig via e-post!

Företag har möjlighet att betala med faktura. Vi tillämpar en betalningsfrist på 30 dagar. För privata beställningar är det inte möjligt att betala mot faktura.

När du går till kundvagnen kan du ange önskad kod under ”Rabatt- eller kampanjkod” och trycka på bocken. Om koden är giltig kommer den att tillämpas omedelbart.

Priset på webbplatsen inkluderar moms. Vanligtvis är detta 21%, i kassan får du en sammanfattning av totalsumman och vad momskostnaden för detta är.

Om faktureringsadressen behöver ändras, vänligen kontakta oss. Du kan göra det via chatt, e-post, kontaktformulär och telefon!

Det enklaste sättet är att göra om beställningen. Om det verkligen misslyckas rekommenderar vi att du kontaktar oss.

Detta beror naturligtvis på om du väljer en fullständig kreditering/återbetalning eller byte. Vid en återbetalning kommer vi alltid att göra det via samma betalningsmetod. Vi krediterar dig med det utestående beloppet inom 30 dagar efter fullständig behandling av returen, men detta sker vanligtvis inom 1-3 arbetsdagar efter behandlingen av returen. Frakt- och COD-kostnader återbetalas inte.

Eller kontakta oss direkt!

Fick du inte svar på din fråga ovan och vill kontakta vår kundtjänst direkt? Skicka ett e-postmeddelande till oss!

Valentina klantenservice

Kontaktformulär

Skicka ett meddelande till oss via formuläret nedan. Är din fråga brådskande? Vänligen ange detta i ämnesraden! Vi kommer då att börja arbeta direkt för dig! Har du en fråga om en befintlig beställning? Glöm inte att ange ditt ordernummer.